09:22 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
«شیر» و «پنیر» ترین‌های "غشصفا" شدند

1400/08/12 09:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

«شیر» و «پنیر» ترین‌های "غشصفا" شدند

شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درآمدی که در مهرماه شناسایی‌کرده از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی بوده است.

به گزارش نماد برتر، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۱،۳۳۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان درآمدی بالغ‌بر ۹،۹۹۶ میلیارد ریال را شناسایی‌کرده، همچنین مقدار سرمایه این شرکت لبنی برابر با ۸۳۵ میلیارد ریال گزارش شده است.


شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان درآمدی که در مهرماه شناسایی‌کرده از فروش محصولات در ۲ بازار صادراتی و داخلی بوده که مشتریان محصولات این شرکت لبنی در بازار داخلی حجم بیشتری داشته است.


بر پایه این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در مهرماه ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را مشاهده کرده و همچنین مقدار درآمدی که این شرکت لبنیطی ۷ ماهه گذشته از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه کسب کرده نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش درآمد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


میزان درآمد‌های ثبت‌شده "غشصفا" در مهرماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بوده و بیشترین درآمدی که در این بازار حاصل‌شده از «انواع پنیر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال بوده، همچنین شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در مهرماه سال جاری موفق به فروش ۵,۷۸۸ تن از محصولات خود شده که ۵۰ تن از این محصولات برگشت داده‌شده است.


بیشترین مقدار فروش در اختیار «انواع شیر» با ۲،۴۲۱ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۱۱۸،۰۹۷،۰۶۷ ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول این شرکت نیز متعلق به «کره» با ۸۱۱،۵۵۰،۵۶۲ ریال بوده که ۱۷۸ تن از این محصول را توانسته طی دوره به فروش برساند.